tisdag 2 september 2008

Bland äpplen och inredning på Österlen


Förutom en hel del äppelmust, blev även denna äppellåda skörden av sommarens resa till Österlen. Lådan pryds av mina gamla barnskor. Dessa hittade jag på vinden efter en rensning. Jag tyckte att de var alldeles för söta för att ligga nerpackade i en kartong, dessutom passar de utmärkt i den vita inredningen.  



Restaurang Någorlunda - Kafé, inredning, antikt och restaurang i en underbar kombination! Maten utsökt, inredningen helt fantastisk! Förutom äppelmusten och Sandhammaren, det bästa på Österlen! 

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilken fin sida du har, här har jag aldrig varit förut....
Ska också försöka hitta gamla lakan och göra fusk rullgardiner.
Ha det gott! Helena

Emmas idéer sa...

Hej å hå... Hoppas allt är fint hos er. Ni har en utmärkelse att hämta hos mig.

Kram Emma